Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

AFECTACIONS PRODUÏDES PEL CORONAVIRUS

Comunicat de l’Ajuntament de Barbens en relació amb les afectacions produïdes pel Coronavirus

Tenint en compte les indicacions de les autoritats sanitàries i del Govern de la Generalitat per fer front al COVID-19, conegut com a Coronavirus, l’Ajuntament de Barbens comunica les següents mesures:

• Tancament dels equipaments i serveis municipals fins al 27 de març, prorrogable:

-Llar de jubilats

-Llar d’infants

-Escola i activitats extraescolars (Departament d’Educació)

-Pavelló poliesportiu

• Ajornament de les activitats culturals programades

-Xerrada de Montse Barderi prevista per al 14 de març

-Trobada Gegantera del Pla d’Urgell prevista per al 28 de març

• Consultori mèdic

Només s’ha d’anar al consultori mèdic en cas de malaltia important o urgent. En els casos de malalties lleus o altres problemes es farà consulta telefònica (973718038). Així mateix tota persona que consideri que pot estar afectada pel Coronavirus ha de quedar-se a casa i  trucar al 061, on l’informaran del què ha de fer.

• Atenció al públic de l’Ajuntament

Les oficines municipals prioritzaran l’atenció telefònica i digital en els serveis d’atenció al públic: 973580460   ajuntament@barbens.ddl.net

Totes aquestes mesures s’aplicaran fins al 27 de març, amb possibilitat de prorrogar-se segons l’evolució de la situació.

Us recomanem que estigueu atents a la informació provinent de fonts oficials http://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/c/coronavirus-2019-ncov/ i que feu cas dels consells de prevenció i contenció de la malaltia:

-rentar-se les mans sovint

-tenir cura dels col·lectius més vulnerables (persones grans i persones amb malalties cròniques)

-evitar el contacte amb moltes persones i els desplaçaments innecessaris

-fer un ús responsable del sistema de salut

Vivim una situació d’emergència sanitària i recomanem actuar amb responsabilitat i col·laboració ciutadana.

Agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

Andreu Benet Castillo

Alcalde de Barbens