Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

COMUNICAT AJUNTAMENT

Benvolguts veïns / Benvolgudes veïnes,

Després de gairebé quatre setmanes de confinament per prevenir la propagació del Coronavirus i tenint en compte que aquesta situació es perllongarà, us demanem que continueu seguint les recomanacions sanitàries i les mesures de seguretat establertes.

Segons les dades del Departament de Salut, hi ha dos casos positius de Covid19 a Barbens dels set testos que s’han fet.

No ens relaxem. Cal continuar fent cas de les mesures de protecció. La millor prevenció és quedar-se a casa.

Aprofitem l’ocasió per agrair la implicació i l’esforç de les persones que estan a primera línia (personal sanitari i farmacèutic, personal de la residència, botiguers, pagesos, ramaders i treballadors municipals), la solidaritat de les persones que fan tasques de voluntariat i la responsabilitat dels veïns i veïnes per complir les normes de seguretat.

Moltes gràcies, Barbens