Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

VILACONNECT, NOVA APP DE COMUNICACIÓ MUNICIPAL

L'Ajuntament de Barbens comunica que a partir d'avui començarà a fer servir la nova app de comunicació municipal anomenada Vilaconnect, que substituirà l'Ebando.
Aquesta nova aplicació inclou més prestacions que l'Ebando perquè està enllaçada amb la pàgina web de l'Ajuntament. Hi podreu trobar, a més de les notificacions o pregons, altres serveis com l'agenda, les notícies, informacions de l'Ajuntament, etc. Aquesta eina l'ofereix la Diputació de Lleida i l'estan començant a fer servir la majoria d'ajuntaments de la zona.

Què cal fer per disposar de l'app Vilaconnect?

-Descarregueu-vos l'aplicació de la Play Store
-Seleccioneu l'Ajuntament de Barbens
-Marqueu les temàtiques de què voleu ser informats (un consell: marqueu-les totes)
-Comenceu a navegar

Fins al dia 15 de març els dos sistemes conviuran, l'Ebando i el Vilaconnect, però a partir del dia 16 de març l'Ebando es deixarà de fer servir.
Si teniu dubtes o problemes a l'hora d'instal•lar-vos l'aplicació, adreceu-vos a les oficines municipals perquè us puguem ajudar.

villaconnect .jpg

Galeria d'imatges