Piscines 2020

DILLUNS 29 JUNY 2020

Normes de funcionament de la temporada de piscina 2020 a Barbens

Enguany la temporada de piscines també s’ha vist afectada per la pandèmia Covid19. La piscina no podrà funcionar de la mateixa manera perquè cal respectar les normes i recomanacions de les autoritats sanitàries per tal de prevenir la transmissió del virus. Hem de ser conscients d’aquesta situació i apel·lar a la responsabilitat i col·laboració de tothom per fer de les piscines un espai segur.

PREINSCRIPCIÓ

Del 29 de juny al 2 de juliol les persones interessades a utilitzar les piscines hauran de comunicar-ho a l’Ajuntament, emplenant el formulari disponible a la pàgina web http://www.barbens.ddl.net o trucant per telèfon al 973580460.

L’Ajuntament valorarà l’obertura de la piscina en funció del nombre de persones interessades i si es supera el 75% dels abonaments de l’any anterior, s’obrirà d’acord amb les normes de funcionament següents.

NORMES DE FUNCIONAMENT

Dates: previsió d’obertura segona quinzena de juliol – tancament 31 d’agost

Horari: de dilluns a diumenge, de 12 a 15.45 i de 16.15 a 20 h

Aforament màxim: 100 persones

Requisits d’accés

• Només hi podran accedir les persones empadronades, residents a Barbens, familiars de 1r i 2n grau o les persones que disposaven d’abonament la temporada anterior.
  • Per accedir a la piscina hauran d’adquirir prèviament l’abonament per a tota la temporada 2020 o paquet de 10 sessions.
  • No hi podran accedir les persones que presentin símptomes o estiguin en aïllament domiciliari degut a un diagnòstic per Covid19, o que es trobin en període de quarantena domiciliària per haver tingut un contacte estret amb alguna persona amb símptomes o diagnosticada de Covid19.

Inscripció

Les persones interessades hauran d’adquirir l’abonament o el paquet de 10 sessions a les oficines municipals en el seu horari habitual. El pagament es farà amb targeta de crèdit. Si no s’ha fet la preinscripció anterior, es podrà fer la inscripció durant tota la temporada. No es posaran a la venda les entrades individuals. No es permet l’accés a la piscina sense l’abonament o el paquet de 10 sessions

Tarifes

Abonament individual

Abonament família a partir de 4 membres

Persones més grans de 65 anys

35 € per persona

Família nombrosa o monoparental

30 € per persona

Paquet de 10 sessions

Nens de 0 a 3 anys

gratuït

Accés al recinte

Porta d’entrada: per la pista descoberta

Porta de sortida: pel carrer Ramon i Cajal / les barbacoes

Zona d’aparcament: carrer Ramon i Cajal i camí del Bullidor. L’espai de la pista descoberta quedarà tancat al trànsit.

Zona de recepció controlada, amb mesures de seguretat, comprovació de la temperatura, registre d’usuaris, desinfecció de mans i canvi de calçat.

Si s’arriba a l’aforament màxim (100 persones), no es podrà accedir al recinte fins que en surti el mateix nombre d’usuaris.

Hi haurà una distribució espacial per garantir una distancia física interpersonal de seguretat de 1,5 metres. Tots els objectes personals (tovallola, bosses, etc.) hauran de romandre dins el perímetre de seguretat establert, evitant el contacte amb la resta d’usuaris.

Serveis

-Vestidors i dutxes interiors, tancats

-Quiosc i bar, tancats

-No hi haurà cursets de natació

-Lavabo obert

-Es poden portar de casa cadires o hamaques

Mesures d’higiene, protecció, neteja i desinfecció generals

Tant a la recepció com al lavabo hi haurà dispensador de gel hidroalcohòlic. La mascareta serà obligatòria per a les persones més grans de 6 anys que no puguin mantenir la distància de seguretat d’1,5 metres. Les instal·lacions es netejaran i desinfectaran freqüentment d’acord amb els protocols establerts.

Document d’autoresponsabilitat

En el moment de fer la inscripció caldrà signar un document d’autoresponsabilitat i de compromís amb les normes establertes.

Descarregueu-vos el document per emplenar i signar.

El personal de control d’accés al recinte i el/la socorrista estan autoritzats a fer fora de les piscines a les persones que incompleixin les mesures i les seues indicacions.

L’Ajuntament es reserva el dret de modificar aquestes normes en funció de les mesures que estableixin les autoritats sanitàries i de l’evolució de la pandèmia.

Barbens, 29 de juny de 2020

Fitxers adjunts