8° / 3° Molt tapat amb pluja

Concurs de fotografia amb el mòbil

Concurs dirigit a joves de 12 a 35 anys. Aquest concurs és una activitat complementaria al taller de fotografia amb smartphone que es realitzarà el dia 24 de novembre. Taller organitzat per l'Associació de Joves els Indis de Barbens, l'Oficina Jove del Pla d'Urgell i l'Ajuntament de Barbens. Conculteu les bases.
Concurs de fotografia amb el mòbil

DIMECRES 21 NOVEMBRE 2018

Bases del concurs:

1. Qui hi pot participar?

La participació és oberta a joves de 12 a 35 anys.

2. Quines fotos es poden presentar?

L'objectiu del certamen és contribuir a la difusió i promoció del municipi des d'un punt de vista dels més joves.

3. Com han de ser les fotografies?

No s’admetran fotografies que mostrin la data o qualsevol tipus d’inscripció sobreposada o d’una resolució inadequada.

Les fotografies presentades hauran de portar obligatòriament un títol, així com lloc i data on van ser realitzades.

Seran descartades aquelles fotografies que no reuneixin un mínim de qualitat.

No s’admetran còpies en paper.

4. Què he de fer per concursar?

Cal enviar de les fotografies al correu electrònic alcaldia@barbens.ddl.net on hi consti el nom, cognoms i l’assumpte CONCURS DE FOTOGRAFIA JOVE o també es pot portar un USB amb les fotografies en una carpeta amb el vostre nom a l’ajuntament.

5. Fins quan puc concursar?

La data límit per presentar les vostres imatges serà el dia 14 de desembre de 2018 a les 14h hores.

6. Quantes fotografies puc presentar a concurs?

Cada autor podrà presentar com a màxim sis fotografies.

7. Qui seleccionarà les millors fotografies?

La selecció de les imatges premiades es farà mitjançant la votació del jurat on hi participaran representants de tres associacions del municipi i un representant de l’ajuntament.

8. A quins premis puc optar?

Primer premi: Val per import de 50€ a bescanviar per revelat digital, àlbums, o productes personalitzats.

Segon premi: Val per import de 30€ a bescanviar per revelat digital, àlbums, o productes personalitzats.

Tercer premi: Val per import de 20€ a bescanviar per revelat digital, àlbums, o productes personalitzats.

9. Quan coneixerem els guanyadors?

La llista de premiats i les imatges guanyadores es faran pública a les xarxes socials de l'Ajuntament el dia 19 de desembre de 2018.

10. Propietat intel.lectual i industrial.

Els participants cedeixen expressament a l’Ajuntament de Barbens, amb caràcter d’exclusiva i sense limitació temporal, els drets d’explotació de la propietat intel·lectual de les propostes que s’hagin presentat al concurs, de conformitat amb la Llei de propietat intel·lectual vigent, inclosa la seva explotació a la xarxa d’Internet, així com els drets de propietat industrial que es puguin derivar d’aquesta explotació amb finalitats promocionals, comercials i o publicitàries.

Aquests drets inclouen, en particular, el dret de reproducció total o parcial, permanent o provisional, per qualsevol mitjà i en qualsevol forma; el dret de distribució; el dret de transformació, inclosa l’adaptació o qualsevol altra modificació, i el dret de comunicació pública en tot tipus de formats i suports presents i futurs, tant gràfics com audiovisuals i multimèdia, pel mitjà i el canal que es considerin més convenients, incloses les plataformes en línia, webs corporatius i entorns 2.0.