Festes de Nadal 2019-2020

DIUMENGE 12 GENER 2020

Els veïns i les veïnes de Barbens han pogut gaudir de les festes de Nadal també fent poble.

El 30 de desembre a l'Ajuntament els nens i nenes van lliurar les cartes adreçades a Ses Majestats els Reis de l'Orient, després de participar en l'activitat de l'arbre dels desitjos per al 2020 i un berenar popular.

El 31 de desembre va tenir lloc la tradicional revetlla de Cap d'Any. Grans i petits van poder degustar un bon sopar i després van ballar i moure l'esquelet fins ben entrada la matinada.

El 5 de gener vam rebre els Reis de l'Orient que venien d'Ivars amb tractor i una carrossa molt ben guarnida. Vam acompanyar-los en la cavalcada pels carrers Urgell, Ramon i Cajal i plaça de Catalunya. Els Reis es van adreçar a l'Església per adorar el nen Jesús i lliurar-li l'or, l'encens i la mirra. En acabat, vam anar tots junts cap al poliesportiu, on una música ben alegre va donar la benvinguda a Ses Majestats. L'alcalde de Barbens va rebre Ses Majestats i els va donar la benvinguda al poble. Va aprofitar l'ocasió per desitjar un 2020 ple de salut, pau i amor per a tots els veïns i veïnes de Barbens i que els nous projectes per al poble es fessin realitat.

Tot seguit, el rei Melcior va pronunciar un discurs en què deia que a més de joguets també s'havien de valorar la salut, el respecte, la tolerància, la llibertat, la pau i l'amor per tenir un món millor. Va afegir que els millors regals que podem demanar per als nostres nens, el nostre futur, són aquests: que tinguin salut, que siguin feliços i que facin del món un lloc millor. En acabat, els Reis van començar a cridar els nens i nenes perquè pugessin a buscar els seus regals.

Per primera vegada l'Ajuntament de Barbens s'ha adherit a la campanya Baltasar de veritat per promoure la inclusió i el respecte a la diversitat.

Moltíssimes gràcies a la Comissió de Reis per fer possible la cavalcada d'enguany i a tot el poble per la implicació en les activitats programades per a aquestes festes.

Podeu veure una mostra de fotografies clicant en aquest enllaç.